hansemark.blogg.se

Skönhetsprodukter

Kategori: Taiwan

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg var jag på shoppingrunda idag. Victor bara pluggar för han har massa tentor till veckan. Igårkväll var vi inne en sväng i centrum vid 101 men annars var det pluggpluggplugg. Ska aldrig va inne i stan på en helgkväll igen förresten, så SJUKT mycket folk överallt. Vi försökte shoppa men köerna till provrummen var så himla långa o det var bara stressigt. Men iaf idag! Jag gick till Carefour först, sen Watson och sen handla jag mat. Watson är en blandning mellan apotek och allt möjligt inom skönhet! Dom har allt :) köpte sheetmasks, det är så otroligt populärt här. Ansiktsvård överhuvudtaget är otroligt populärt. Finns så mycket grejer! Sheetmasks är iaf en ansiktsmask som ist för "klet" som du själv klenar ut på ansiktet o sen sköljer av så är det som ett slags papper/tyg dränkt i creme som du lägger på ansiktet. Sen ska du inte skölja av! Är som en intensiv ansiktskräm. Maskerna har ofta något roligt utseende. Har den ena på mig nu. Så skön! Köpte även ett nytt puder eftersom det förra inte va bra. Detta har jag hört ska vara bra så ser fram emot att prova det när jag ska sminka mig imorgon. Köpte även rengöringsolja och rengöringsskum till ansiktet. Nytt märke o nya konsistenser för min del så spännande! Men hört väldigt mycket bra om dom också! Så nu hoppas jag på strålande vacker hy ;)
Lagade mat också. Gjorde lite tacosliknande. Mycket gott!
Nu ska jag bara slappna av med min ansiktsmask o se på Americas next top model. Hoppas ni alltihopa haft en fin helg!
 
Hahaha

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken kul mask! Jättebra att kunna glädja sina medmänniskor 😂 Gulligt 💖

    2015-11-08 | 16:58:48

Kommentera inlägget här: