hansemark.blogg.se

Smink

Kategori: Taiwan

Den här veckan började med dåligt humör. Har haft ont i magen o varit stressad. Idag tröstade jag mig med lite shopping. Inte helt onödigt dock, behövde köpa nytt smink. Jag köpte en BB-cream, puder, rouge och highlighter. Väldigt nöjd med BB-creamen och rougen. Highlighten har jag varit sugen på ett tag så nu var det dags att köpa den. Väldigt fin är den! Meeen jag köpte fel puder..... ÅHH så tråkigt. Tog en med glitter i :( hoppas jag kan gå tillbaka o byta det. För nytt puder var det jag behövde mest..
Dom har konstiga märken här och helt andra produkter så är lite svårt att bestämma sig. Jag tycker ju inte om att lägga onödiga pengar på smink utan vill göra mycket research innan jag köper nåt så jag verkligen vet vad jag får. Här är det bara att gissa!
 
 
 
Blev inte alls en bra bild detta. Var så fin färg på rouget men fick inte riktigt med det på bilden!
 
På tal om smink här ska ni få se hur jag såg ut på Halloween!
 
 
Läskig tjej va?!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: