hansemark.blogg.se

Tjock men fräsch

Kategori: Taiwan

Freeedag! Skola och plugg. Victor o jag åt en romantisk middag på McDonalds. Haha nej men ärligt, var så gott och vi hade så himla kul vet inte riktigt varför! Åt så himla mycket också! Sen drog Victor iväg för han o några grabbar ska åka på en roadtrip. Han kommer tillbaka imorgon. Jag ville inte med för har prov på måndag så måste plugga o tänkte att det är roligare för killarna att ha lite grabbtid ;) Victor o jag är ju med varandra varje dag. (Såå trött på honom.. haha nejdå!) Men jag passa på ikväll att ta en lång dusch, bleka tänderna, ha ansiktsmask o pyssla om mig själv. Bara se på film o vara girly. Väldigt skönt. Jag är ju sån som verkligen gillar o behöver få vara ensam ibland. Så det var inga problem att låta honom åka utan mig! ;) nu ligger jag i sängen, tjock och fräsch! NÖJD
 
Oreo McFlurry alltså. Dööögod
 
 
Starwars var det bästa som gick på tvn..
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Gillar din rubrik 😉 Skönt med ensamtid 👌😙💖

    2015-11-13 | 21:43:53

Kommentera inlägget här: