hansemark.blogg.se

Beige beauty

Kategori: Taiwan

Började dagen med lite panik eftersom vårat varmvatten bestämt sig för att försvinna! Blev raggardusch och hårbulle på huvet som lösning.. Sen skola och plugg efter det. Sen hem för att äta. Hade inte alls lust att gå hem egentligen utan ville bara promenera runt. Var så himla härligt väder idag. Solen sken, luften var skön och var runt 27 grader. Gick lite omvägar hem för solen stod så lågt o fint. Men var tvungen att gå hem o göra mat, städa och plugga.. Lagade en fin nötköttsbiff, sparris och svamp. Blivit en ganska standard maträtt här hemma. När Victor sluta skolan runt sex drog vi till elektronikmarknaden. Vilken jäkla hjälte han var min prins som tålmodigt gick runt med världens veligaste människa (dvs mig) som aldrig kan bestämma mig vad jag vill ha. Vi kollade på mobil efter mobil och gick mellan alla olika affärer men inget passade.. Antingen var den ful, för stor, för liten, för dyr, obekväm eller vad som helst. Mina kriterier var: lagom stor, snygg i vit eller guld, runt $10000, runda kanter och bra kamera. Victor var så duktig som min tolk och babblade på kinesiska. Jag blev aldrig nöjd iallafall. Så vi åker hemåt. Vid oss ligger en elektonikaffär så vi ba ja men vi kan ju gå in o kolla om de har mobiler. Vi får hjälp av en gullig tjej som bara trollar fram en telefon åt mig! Det blev en Samsung Galaxy J5. Ännu en modell Samsung Galaxy. Men den var billig, ganska bra kamera för priset och SNYGG! Den är i min favoritfärg beeeeeige! Blev så nöjd äntligen!! Mobilen, ett minneskort och plastskyddsskal för $6888 (1800 SEK!!!). Förväntar mig inte världens bästa kvalité, men behöver inte det heller ändå. :) Sen köpte vi mat och jag bjöd Vickan för att han var such a good sport. Nu ska jag leka med min nya mobiiiiiiiil!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Phu tur att du klarade hitta en och lyckades bestämma dig för den 😂😂😂
    Fin är den också 👍😍

    2015-10-26 | 17:46:25

Kommentera inlägget här: