hansemark.blogg.se

Helg!

Kategori: Taiwan

Äntligen helg! Så skönt! Innan när jag jobbade i butik hade man ju liksom ingen koll på dagarna och helgen vart inge speciell eftersom det var vanliga jobbdagar. Nu ääälskar jag känslan av att veta att det är fredag och att jag har helgen framför mig. Helg äger.
Igår var jag ute med ett gäng svenskar. Några från förra helgen och några nya. Så himla kul att träffa människor såhär! Även fast man aldrig träffats tidigare och kanske egentligen inte är så lika så blir man kompisar så lätt när man lever såhär. Det var en rolig kväll iallafall som innehöll dans och att dricka alkohol. Två saker jag har högst upp på CVt som mina största talanger.
Idag gick Victor upp tidigt för att plugga o jag låg hemma och sov. Sen åt vi lunch på favoritfiket. Efter ännu mer plugg för honom och ännu mer sömn för mig gick vi på middag. Åt på ett mexikanskt ställe. Gott! Sen strosa vi runt lite på nattmarknaden och jag blev så lycklig när jag hittade min Victoria secret parfym på en liten affär! Har letat som en tok efter den här. Det var skönt att komma ut också och göra något. Vi köpte med oss milktea och cyklade hem. Sen såg jag på film och Victor plugga ännu mer. Stackarn har så mycket plugg nu. Imorgon ska han plugga och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Märks imorgon :) nu ska vi sova. Natti


Och jaaaa, mitt hår är tillbaka till normalt! Halleluja!


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det låter som ni har det bra trots mycket pluggande. Jag vet ju att nu när jag skriver detta, så sitter du på biblioteket och pluggar, så ni ligger inte på latsidan trots att det är helg. 😍👏 🏯📖📚📕📗📘📝📑
    puss och kram
    ❤️

    2015-10-25 | 08:42:41

Kommentera inlägget här: