hansemark.blogg.se

32 jordskalv

Kategori:

Igår natt väcktes vi som sagt av ett jordskalv. Det var det kraftigaste av 32 stycken(!!) som kom mellan 3:00 och 22:00. Vi kände två stycken, resten var bara små som knappt känns men ändå syns på mätare. Mina lärare idag ba "haha kännde ni jordskalven haha lika bra att ni vänjer er!" Ja så det får vi väl göra då! ;)
Annars så.. jag pluggar ihjäl mig känns det som. Går i skolan mellan 10:20-14:10 och sen brukar jag va kvar o göra läxor ett tag med. Har så sjukt mycket läxor. Och det är så svåååårt. Sen äter vi mat. Igår laga vi mat hemma. Det är väldigt billigt med kött här så vi köpte jättefina nötfileer och gjorde stekta grönsaker till. Mums! Behövde något annat än asiatiskt.. ;)
Idag va vi o köpte en longboard åt Victor. Han har tjatat om en länge så nu är han nöjd! Nu har vi ätit lite, jag åt sushi. Nu ska jag plugga och ikväll ska vi kanske äta middag med några svenska kompisar.
Ska försöka bli bättre på att ta kort o lägga ut mer!!

Detta är bland det bästa jag ätit


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Åt du luft? Det syns ingen bild 😳😜

    2015-09-17 | 19:51:58
  • Mamma säger:

    Och där kom bilden 😂 Mycket mat 😉

    2015-09-17 | 19:53:04

Kommentera inlägget här: