hansemark.blogg.se

Hemlängtan

Kategori:

Idag kom hemlängtan. Jag har så mycket i skolan och det är så himla svårt. Jag känner mig helt värdelös. Det är inte kul alls! Jag saknar Solo så himla mycket! Saknar min familj och mina kompisar. Jag känner mig ensam här. Jag saknar tystnaden hemma i skogen och att bara kunna ta det lugnt. Jag saknar att gå ut på en promenad och bara njuta av det. Här är det alltid ljud, människor, bilar o mopeder överallt och saker som ska göras. Just nu känns det jobbigt. Livet här är inte riktigt som jag tänkte mig faktiskt.

(Ursäkta för ett sånt här inlägg men det här är inte bara en blogg där det ska va typ fakta om Taiwan utan den handlar om mig.)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Sådana här inlägg gör ont i mammahjärtat samtidigt är det ett bevis på att verkligheten är både sol och regn. Tänk på att snart är "tristkänslorna" över för denna gången precis som dåligt väder. Älskar dig så mycket 😍😚💖

    Svar: ❤❤❤❤❤
    izzi

    2015-09-25 | 08:02:57
  • phelin ;) säger:

    Kämpa Louise kämpa ❤️❤️❤️ Massa kärlek till dig 😃

    Svar: ❤❤❤❤❤
    izzi

    2015-09-25 | 18:49:28
  • Bibbi säger:

    💓kram till dej!

    2015-09-26 | 19:26:31

Kommentera inlägget här: