hansemark.blogg.se

mrtshoppinghamburgarepluggainternetdyrlunch

Kategori: Taiwan

Vi var så himla rastlösa idag så jag, Victor och Alex drog till centrum för mat och shopping. Så fort vi kom fram till första affären ångrade vi oss typ för uuuuuussschh va mycket folk det var på stan idag!! Alla hade väl fått ledigt efter stormen. Jag hatar att shoppa när det är folk överallt. Vi åt en ovärd lunch, det var dyrt o småå portioner :( sen ringde dom till Victor om att det skulle komma en snubbe o koppla in internet hos oss så han o alex åkte hem. Lagom till det så kom Linn så vi var kvar ett tag o kollade i affärerna. Men det va som sagt så mycket folk att det inte ens va kul.. vi köpte iallafall hårsnoddar ;) Sen åkte vi hem o när jag öppnar dörren hade Victor storstädat, diskat och slängt alla sopor! Han hade också köpt en bakelse och en latte åt mig?! Vet fortfarande inte va jag gjort för att förtjäna det?? <3 sen blev det lite plugg och sen mötte vi Linn igen o åt middag. Vi cyklade till en restaurang vid min skola som heter Evans burger. Det var gott och bra pris! Så denna gången blev vi väldigt nöjda :) nu ska vi nog se på film. Eftersom vi fått internet kan vi se på vad vi vill istället för att bara kolla på kinesisk tv.. underbart :)

Det låg träd såhär på flera ställen i stan. Träden sitter inte så djupt där på trottoarerna :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: