hansemark.blogg.se

Ny vecka

Kategori:

Så var vi inne på en ny vecka. Igår var jag i skolan mellan 12-17:30. Sen handlade jag mat. Victor slutade inte sin lektion förrän 21 så jag åt och sen slocknade jag faktiskt i sängen direkt. Vaknade lagom till att det va dags att laga mat åt Victor så den va klar när han kom hem. Blev fina nötfilébitar, sallad och stekt svamp. Älskar att vi får sååå fina köttbitar för 15 svenska kronor! Bara älskar att allt är billigt!!
Snart ska jag gå iväg till skolan. Har FRUKTANSVÄRT ont i huvudet och hade det igårkväll också. Vet exakt vad du tänker nu mamma: "du dricker väl inte tillräckligt med vatten!"! Och Victor tjatar på mig om samma sak. Vi har ett litet tempel som grannar här också och dom är igång o slår på trummor, blåser i konstiga flöjter och smäller smällare. Gör inte heller huvudvärken bättre direkt! ;) Så nu ska jag äta min gröt och dricka vatten o hoppas att det går över lite så jag kan tänka ordentligt på lektionen! :)

Varit dålig på att ta kort nu, är liksom inge kul ens med min dåliga kamera.. så ni får en selfie från precis innan vi lämnade Sverige så länge!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja du vet helt rätt i vad jag tänkte 😉 och du vet också att jag brukar ha rätt 😇 Lyssna på Victor och drick mycket vatten. Ta hand om dig/er 😍😚

    2015-09-22 | 07:03:11
  • Elin eriksson säger:

    Fina Louise ❤️

    2015-09-23 | 09:35:41

Kommentera inlägget här: