hansemark.blogg.se

shopping

Kategori:

Shoppade lite idag! Jag har inte shoppat något sen vi kom hit. Men OM jag varit sugen!! Finns så mycket fina kläder här! Hade lite fördomar om att det skulle vara fula kläder här haha vet inte varför.. trodde allt skulle vara lite överdrivet gulligt och "manga". Visst finns det också men det mesta är väldigt fint! :)
Idag köpte jag en sportbh och shorts. Tänkte börja träna lite?! Sen hittade jag en jättefin långklänning som jag spanat på innan som va på rea nu, en blus och en kimono i sammet så den glänser så fint. Köpte ett halsband också. Mycket nöjd med mina köp :D billigt också!


Så himla dåliga bilder ju, men det är virkat på klänningen och längst ner på den längre chiffongen så är det också virkat.


Syns så dåligt :( fransar längst ner på kimonon iallafall, hade svarta byxor så dom syns inte..

Är bara ännu mer sugen på att shoppa mer nu! Hittar så mycket fint och kläderna jag tog med mig känns inte alls roliga längre! Inte bra ;)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jättefina kläder. Framför allt klänningen 😍👍Alltid trevligt när det man gillar är billigt 😆

    2015-09-24 | 06:35:21

Kommentera inlägget här: