hansemark.blogg.se

So far, SOOO good!

Kategori: Taiwan

Igår var jag på skolan på guidad tur och fick mitt schema och böcker. Idag hade jag min första lektion med klassen. Vi började med uttal och lätta meningar men jisses det är inte lätt alltså! Men så kul att lära sig :) Sen på kvällarna har jag o Victor gått runt i stan. Det är så varmt att man kan typ bara va ute på kvällarna. Så då vaknar staden till liv. Affärerna stänger 22 här. Jag hade fått för mig att detta skulle vara en ganska sömnig stad, men ikke!! Den är helt fantastisk! Vackra pampiga byggnader, massor av grönska, helt sjukt bra shopping och alltid rörelse. Jag har varit här tre dagar och älskar redan den här staden!

Min skola






Vi har ätit risburgare. Alltså ris istället för bröd. Detta är verkligen Asien 


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!
    Ser härligt ut - förutom värmen ;)
    Puss o kram
    Mamma

    2015-09-07 | 09:26:52

Kommentera inlägget här: