hansemark.blogg.se

Taiwanesiskt gotteri

Kategori:

Idag drunknar jag i läxor så kände att jag bara behövde lite godis! Som ni vet älskar jag ju allt onyttigt och att prova utländska saker är så kul! Här är en snabb liten recension av taiwanesiskt gottgott från Godiskritikern herself haha..

Dom här chipsen är ju inte taiwanesiska, men dom finns här. Lite nyttigare och smakar gott! Dock har jag hittat ett par favoriter som är SÅÅ himla sjukt goda. Det är Lays fast tjocka chips med bakad potatis och ost smak. Mumsmums

Dom här gummigodisarna är gjorda i Taiwan och riktigt goda! Sega gummisar med mycket fruktsmak :)

Det här är en choklad, också gjord i Taiwan. Inte så himla god, väldigt sockrig o den ser faktiskt inte ens så god ut om jag bara får bedöma förpackningen heller..

Den här Fantan är så god!! Smak av äpple och litchi.

Den här har jag också fastnat för! Det är ju himla populärt med te här och finns miljoner olika varianter. Den här är så god men smakar typ inte te alls utan mer som saft!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tack för tipsen, bra att veta 😉

    2015-09-23 | 11:29:49

Kommentera inlägget här: