hansemark.blogg.se

Ralaxing

Kategori: Taiwan

Vi har en relaxavdelning i vårat hus som vi får använda när vi vill gratis. Man måste bara gå ner i lobbyn o skriva på ett papper först o få en nyckel. Så igår bestämde vi oss att det var dags att prova på den! Det är en avdelning för tjejer o en för killar. Så va bara att säga hejdå o gå åt våra egna håll. Ganska tråkigt men ändå skönt att va ensam o slappna av. Var inte en kotte där :) tjejernas består iallafall av ett fint omklädningsrum med ett stort sminkbord, ett rum med tre duschar, en mysig balkong med insynsskydd, en bastu, ett till rum med en mycket flashigare dusch (som jag tror också var en bastu), en kall jacuzzi och en varm jacuzzi. Killarnas va likadan fast de hade en till kall jacuzzi och ingen balkong. Deras avdelning var mycket mörkare också, medans tjejernas inredning var vit och hade fönster från golv till tak ut till balkongen som gjorde det mycket luftigare (jag har kikat in hos killarna..) Vattnet i jacuzzi var så varmt o skönt. Jag älskar ju att bada verkligen! Efter en timme där gick jag. Sen mötte vi upp med Linn vid "Evans burgers" (standard nu) och åt. Jag åt en sallad med massa ost på.. var gott! Sen köpte vi med en belgisk våffla hem till efterrätt o kollade På spåret och drack te. Var ju lördag och en riktig njutardag! Skönt!
 
 
 
Min kamera gör att allt ser ganska gult och sunkigt ut när jag tar kort inomhus.. men jag orkar inte redigera bilderna så ni får föreställa er det ljusare o fräschare som det var! :)
 
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Men ogillar att jag missade detta! Avundsjuk är ordet 😜😘😘😘

    2016-01-03 | 11:40:08

Kommentera inlägget här: